Przepisy

Owsianka na wodzie – śniadanie idealne

Odkąd pamiętam, nigdy nie przepadałam za owsianką. Ani na mleku, ani na wodzie. Wydawała mi się taka nijaka i wcale smaczna. Cóż, może z wiekiem smaki mi się pozmieniały, a może sama doszłam do smaku idealnego ;). Nudziło mnie moje typowe śniadanie (tost z awokado i jajkiem), więc podjęłam próbę polubienia owsianki. Było wiele prób. Bardzo wiele prób. Na moje szczęście znalazłam swój najlepszy przepis. Mam nadzieję, że Tobie również przypadnie do gustu!


Przygotowanie

  • Do kubka wsypuję dowolną ilość płatków owsianych i zalewam gorącą wodą, następnie przykrywam naczynko talerzykiem i odstawiam na całą noc.
  • Kubek emaliowany stawiam na płycie indukcyjnej i podgrzewam. Dodaję troszkę miodu, aby dodać słodkiego posmaku i mieszkam.
  • Owsiankę wykładam do miseczki i wedle upodobania ozdabiam.


Moja typowa owsianka składa się z kiwi, nasion chia (albo siemienia lnianego), owoców granatu, pestek dyni, słonecznika, orzechów, suszonych kawałków śliwki. Ostatnio przypadła mi do gustu wersja z kawałkami banana i większą ilością orzechów. Taka bomba witamin zapewni dobre samopoczucie i ulgę dla jelit 😉 Jako osoba z bardzo wrażliwym żołądkiem, podpisuję się pod tym, że owsianka to znakomity pomysł na śniadanie.


Właściwości odżywcze

Przede wszystkim owies zawiera witaminy A,E,K, witaminy grupy B, żelazo, mangan, cynk, wapń oraz fosfor. Pamiętaj także, że masę witamin dostarczają Ci owoce i orzechy, którymi urozmaicisz posiłek 🙂

Smacznego!

Natalia

 

(4) Komentarze

  1. Anonim says:

    chętnie skorzystam!!! w wakacje będę sobie robić takie owsianki, bo na razie jestem zbyt zajęta szkołą i obowiązkami w domu, ale myślę że takie śniadanie na pewno będzie sprzyjało mojemu organizmowi💖! (im your biggest fan btw 😘😘😘😘)

    1. Bardzo dziękuję!!

  2. Ala says:

    Dziękuję za przepis! Niesamowite fotografie, Natalko ❤️

    1. Alu, dziękuję za Twój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *